Dyrektor Marketingu

Dodane 2 tygodnie dni temu

Profi, producent pasztetów i zup gotowych, z ugruntowaną wiodącą pozycją rynkową wypracowaną przez okres ostatnich 25 lat, aktualnie poszukuje kandydatów na stanowisko:

Dyrektora Marketingu

(Marketing Director)

(Grabów nad Prosną)

 

Zakres podstawowych obowiązków:

  • Rozwój strategii i komunikacji marki
  • Opracowywanie planów marketingowych celem wsparcia marki i nowych produktów, włączając w to promocje cyfrowe, sklepowe, zarządzanie marką i reklamę tradycyjną
  • Stymulowanie i przygotowywanie innowacji produktowych (New Product Development)
  • Wnikliwa obserwacja konsumenta /nabywcy umożliwiająca zrozumienie jego zachowań, trendów oraz wykorzystywanie takich informacji dla potrzeb prowadzenia wszelkich działań
  • Zarządzanie zespołem, coaching, jak też wspieranie współpracy zespołu z innymi funkcjami w firmie
  • Bieżąca współpraca z zespołem sprzedaży celem monitorowania wyników osiąganych przez portfel produktów i promocje jak też ciągłe udoskonalanie produktów i promocji dla klientów i konsumentów
  • Zarządzanie budżetem marketingowym
  • Bliska współpraca z Działem Marketingu Bounty Brands

 

Umiejętności:

  • Znajomość trendów rynkowych i zdolność przekładania ich na środowisko rynkowe (marketing mix)
  • Umiejętność wprowadzania zmian poprzez komunikację, z korzyścią dla firmy oraz znajomość sposobów wspomagania funkcjonowania współpracy w ramach firmy
  • Umiejętność koncentrowania się na realizacji celów, determinacja do działania oraz zdolność do współpracy z innymi,
  • umiejętność budowania pozytywnych relacji, osoba umiejąca budować efektywne zespoły poprzez odpowiedni coaching
  • Znakomite umiejętności przywódcze i interpersonalne
  • Umiejętność sprawnej komunikacji i prezentacji
  • Bardzo dobre umiejętności zarządzania projektami

 

Wymogi dotyczące wykształcenia i doświadczenia:

  • 8+ lat doświadczenia w pracy w międzynarodowej firmie w branży FMCG (preferowana branża spożywcza)
  • Doświadczenie w marketingu marki (Brand Marketing), włączając w to pozycjonownanie marki, oczekiwania i potrzeby odbiorcy
  • Doświadczenie w zarządaniu zmianami, wdrażaniu zmian w powyższych obszarach
  • Biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres  elzbieta@bountybrands.com oraz umieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.

Aplikuj online